понедељак, 24. октобар 2011.

Kada ne mogu bez slatkisa i ugljenih hidrata..

STOP zudnji za hranom...

Ono sto uvek razori sav moj napor i trud da zadrzim svoju liniju i nenabacim dodatne kilograme to je zudnja za slatkisima i ugljenim hidratima koja se javi odmah nakon dijete..i zaista nisam vratila ni kologram vise jer ipak svakog cetvrtka jedem samo proteine..ali ta potreba da se prezderavam s vremena na vreme me zabrinjava..jer znam samo da jedan los ili udaran dogadjaj me deli od toga da zaboravim i predvidim cetvrtak..

Dugi niz godina znam i bavim se proucavanjem EFT (Emotional Freedom Tehnique - www.energotherapy.com) tehnike i koristila sam je u nekim naletima..ali jednako kao i cetvrtak za proteine..zaboravljala sam i na nju..i tako sve do pre 10 meseci kada sam upoznala jednu gospodju koja me je navela da zastanem i da se pre svega pitam do kada cu dopustiti sebi da mi zivot prolazi, a ja da se samo pravdam...iskustvo sa njom je zaista bilo vise nego neprijatno, ali lekcije koje mi je ostavila su vredne svake paznje, zato ih sada delim sa vama!  Dobro su rekli naši stari..bolje da se uci na tudjim greskama..pa ako je to moguce, evo izvolite jedan lepi recept kako da zaustavite zudnju za hranom i nakon dijete..Svima nam je cilj da imamo zdravo telo, pa sto ne i lepo i da budemo zadovoljne/i sobom.
U EFT zajednici (kojoj srecna sada i sama pripadam) vazi rpavilo koje kaze da 80% i vise je zagarantovan uspeh da cete uz pomoc EFT-a zaustaviti zudnju za hranom, emotivnim prezderavanjem i preteranim uzivanjem u hrani. Koristim ovaj metod s vremena na vreme i tapkam (poslu cu vam reci i kako) svaki put kad me uhvati zudnja i kada mi se cini da ne mogu da odolim odredjenoj hrani i picima zbog mirisa, tog zavodljivog ukusa..uh, posebno reagujem na grickalice, male secerne poslastice i moje omiljene gumene bombone..koje mi vrate kilograme za tili ca

Prepoznajemo svi onu siku kada se ugnjezdimo ispred televizora, a uvek se neko, ako ne i mi sami, seti da ima u spajzu neka zaliha ovih sitnih zadovoljstava..i kazemo sebi..ma sta ima veze, to je samo JEDAN ZALOGAJ! :)

Naravno, zudnja za hranom ima i druge izvore..pa treba da budemo sigurni da tokom dana uzimamo dovoljno vode, vitamina..da jedemo zdravo i slicno! Ako se generalno lose hranimo..i ne pijemo dovoljno vode, zudnja za slatkisima i drugim poslasticama moze biti uzrokovana i stresom, depresijom, anksioznoscu i tada EFT tehniku treba da koristimo najpre na ovim pitanjima..pa tek kasnije na samooj zudnji (vise odgovora na ovo ima na sajtu www.energotherapy.com)

Evo kako to ide..
Najpre se skoncetrisem na svoje telo i zudnju i zapitam se koliko zudim da pojedem ovo jelo (ocenim to na skali od 0 do 10) i zapisem tu cifru i kasnije je korisim da uproedim svoja osecanja pre i posle tapkanja..
Slika dole pokazuje osnovne tacke koje se tapkaju..a pocinje se sa postavkom koja se ponavlja 3 puta i istovremeno se tapka karate tacka (savijem prste u pesnicu i tapkam na delu dlana ispod malog prsta, sa strane dlana).
Postavka glasi: Iako imam ovu zudnju jacine (ubacim koliko je jaka od 0 do 10) koju osecam u (navedem deo tela u kojem osecam zudnju, na primer: stomak, grlo, usta..) ja upotpunosti volim i prihvatam sebe.

Zatim idem na pojedinacne tacke i istovremeno tapkam i ponavljam podsetnu frazu: Ova zudnja
i to sledecim redom, s tim da se tapka oko 7 puta na svaku tacku
EB (koren obrve) - CE (cosak oka) - UE (ispod oka) - UN (ispod nosa) - UM (Ispod usne) - CB (ispod zavrsetaka kljucne kosti) - UA (10 cm ispod ruke) ponovim ovu sekvencu 3 puta..testiram svoju zudnju i ponavljam sve dok ne dodjem do 0!!
Znam da izgleda sasavo i mnogi ce reci..kakve budalastine..ali ovo deluje i na onima koji tako misle i nije potrebno verovati da bi radilo..Oslobodite se i pokusajte! Zelim vam uspeh i dobru liniju!



3 коментара: