недеља, 5. јун 2011.

Prijatna vecera za dvoje..

Nisam imala nameru da vece zapocinjem sa vec postavljenim stolom, vec da sa zagrevanjem pocnem jos u kuhinji..Persun je bio opran..i mirisom je privukao i njega da se nagne da pomirise sastojke.. Izneo je tanjire..sipao vino..a ja sam nad gotovim gamborima rucno iscedila pola limuna.. i preostale sokove utrljala u kozu..

Gambori u travkama
900 g gambora, lepo ociscenjih i opranih
4 cena belog luka, zgnjecena
30g naseckanog svezeg persuna
50ml stonog belog vina
1 svez limun
Sve skupa staviti u vok ili malo dublji tiganj i na laganoj vatri dinstati dok gambori ne dobiju lepu pink boju..

Losos je vec bio opran i prosusen..samo je cekao da se zagreje i sasvim malo porumeni na tiganju... Posto sam htela da izbenem onaj deo price "moja dijeta i ja" gotove i jos vrele komade lososa spustila sam na tost hleb. istina zgresila sam sa dva zalogaja, ali misija je uspela!

Нема коментара:

Постави коментар