субота, 28. мај 2011.

5.dan proteinskog ataka..

Cisto radi promene danas sam doruckovala 250gr nemasnog sira..Ponestalo mi je curecih prsa, a kod Matijevica sam kupila neku susenu gurecu butkicu i nesto mi bas i ne lezi..da li je previse masna ili nedovoljno osusena ne znam, ali definitivno cu je proslediti dalje..

Divan je dan, pa sam krenula u setnju po Olimpu sa prijateljicoom i klincima i ubila mojih 20 min setnje..

Fanstasticna star u ovom Djukinoj dijeti je bas ta sto se mogu poigravati sa posluzenjem..i praviti ugodjaj prvog, drugog jela i ponekad dodati i dezert.. Danas je subota, pa sto da ne. Sve na posebne tanjire (mozda bolje i tanjirice, delovace obilatije) :)
Il primo: 4 snite susene sunke
Secondo: Tuna stejk.. 2 komada (okrenuti je 2 puta na teflonskom tiganju i bice fanstasticna)
Dezert: nemasni jogurt ili 225gr nemasnog sira!

Za veceru spremam indijsku piletinu, pa moram a dokupim i svezeg djumbira (ponestalo je), cimeta, ako nadjem sveze nane, ako ne posluzice i zacinska..

Нема коментара:

Постави коментар