среда, 25. мај 2011.

Vecera. drugi dan

Veceras sam ponovo bia do 22h na poslu..i umesto Tandoori Chichen Escalopes..pocastila sam se sa pilecim fileom grilovanim i premazanim senfom i komadom nemasnog sira (Ja sam kupila Elle 0%mm)

Tandoori Chicken Escalopes..
6 snitica od pileceg filea
2 mala jogurta (uvek nemasna)
2 kasike Tandori zacina..za koje pojma nemam sta su, ali moj savet je da ce djumbir, biber biti sasvim dobri!!
3 zgnjecena cena belog luka
2 cm zgnjecenog svezeg djumbira
sok od limuna
malo soli i bibera (ups, evo ga ponovo)

Sve lepo smuckati, bez mesa.Bitno je da su beli luk, djumbir i zacini lepo zgenjceni i pomesani.Nozem malo izbusite file ali ne da se vidi kroz njega, kako bi spremljen sok od zacina prost iznutra natopio meso i ostavite da se marinira tokom noci u frizideru.

Sledeceg dana zapecite u rerni na 200c, oko 20 min, tek da piletina lepo porumeni..

Нема коментара:

Постави коментар