понедељак, 30. мај 2011.

Poslednji dan atak faze


Danas je ponedeljak i sinoc sam zaboravila da pripremim kompletan rucak, pa sve sto sam jutros pred odlazak na posao uspela to je da skuvam saku gamobora i da napunim kuvana jaja, koja ima od ranije, ali i da izvadim mleveno meso da me ceka kada se vratim oko 5h za rolat od mesa.

Dobra navika mi je ta da uvek u frizideru imam nekoliko trvdo kuvanih jaja, jer je u ovoj fazi to dobar izvor proteina, a i koristan sastojak mnogih jela..

Punjenja jaja sa gamoborima
Saka gambora skuvana u slanoj vodi (svega 5 minuta u kljucaloj vodi)
Kasicica light majoneze (koju imam od pre 2-3 dana i jos uvek se moze iskoristiti)
Zumance od tvrdo kuvanih jaja (3 komada u mom skucaju)
Sve to skupa u seckalicu dok se ne napravi fina smesa..
Prethono sam isekla ta jaja na pola
Belanca sam napunila smesom od zumanceta i gambora i dobila lepe korpice koje sam poslula susenih vlascem za poneti! E to je bilo savrseno za rucak u kancelariji

Rolaz od mesa
250gr mlevene junetine
fino naseckan luk
sveze jaje izlupano pre toga
2 kasike nemasnog sira
malo soli i bibera
sve to lepo izmesam i napravim koru oko tvrdo kuvanih jaja. Normalan oblik rolata je da bas bude kao rolat sa nizom jaja unutar njega..ali sam ja veceras napravil 2 male loptice oko svakog jajeta..I stvila u rernu da se pece jedno sat vremena na 180c. Posula sam naravno ponovo vlascem (nesto danas ne mogu da mu odolim).

Нема коментара:

Постави коментар