среда, 8. јун 2011.

Opet nemam biftek..

Dosta karfiola u ekspres lonac sa slanom vodom i to da se kuva nekih 10 min..ma ni toliko.

U maloj serpici na laganoj vatri zagrejala sam mleko, stavila 1,5 kasiku integralnog brasna i pola kocke govodjeg bujona i sasvim malo bibera i soli. Mesam lagano dok ne postane gust besamel sos..Ja volim da ga prelijem preko karfiola, ali svakako moze da se sluzi i drugacije.

Umesto bifteka koji mi nedostaje na trpezi vec neko vreme, posluzila sam sebi pileci file i jedno kuvano jaje.

Cini mi se da je postala prava avantura kupiti jedan biftek. Dobro nije mu bas cena prikladna, ali tu i tamo se i on moze ukalkulisati u kucni budzet. Ali i kada obezbedim parice..moram otici kod mesara..pa mu se sarmantno smeskati bar 15 minuta da me stavi na svoju listu cekanja.. i to ako se odobrovolji, jer nije bas da znam da se smeskam svakog dana tolikooo dobro. Ipak zbog nedostatka te prirodne zavodljivosti (odnosno bujnosti dekoltea), proucavam tog mog mesara danima, pa tek onda stupam na scenu..naoruzana osmehom i puna zelje da osetim silinu crvenog na stolu.

Нема коментара:

Постави коментар