недеља, 19. јун 2011.

Kriza za ugljenim hidratima

Svaki moj dan je bio ispunjen testenimom. Testenina sa povrcem, testenina sa piletinom u belom sosu..bolonjeze..sa pecurkama i ribom..samo sa paprikom (uh to je moj recept, prste da polizes)..testenina za rucak, za vecereru..i jasno mi je da je to prosirilo moje bokove, nagomilalo salce na stomaku..znam da je testo dobro doslo mojim disbalansiranim hormonima..pa su se udruzili tako lepo da mi se cini da imam vise akni nego kada sam bila tinejdzer..a tek celulit, on se tako odomacio i uziva u blagodetima mog dnevnog rituala da mu ne pada na pamet da me napusti..Pasta je postala deo mog uzdisaja.. kada uzmem meni u ruke, pogledom preskocim sve mesne ponude i pravo sletim na paste..a voda mi krene iz usta, nepce se uzbudi i ne razmisljam dvaput sta cu da narucim! pasta alla..molim vas, uz sirok osmeh..

Vec 3 nedelje ne jedem pastu..i sad vec kriziram!! Trebam je.. treba me!!

Ono sto se nudi kao dobra zamena jeste Ovas. Dve kasicice dnevno, mozda cak najbolje i uvece sa jogurtom jer stvara vlaknaste misice dok spavamo, ublazice nedostatak ugljenih hidrata u organizmu, ublazice krizu i dace dovoljno volje da se nastavi sa proteinima..

Ovas je bogat mineralima, i to posebno kalcijumom, fosforom, jodom, kalijumom, gvozdjem, Na, S, Fl, vitimanima grupe B, K, H, E i karotina i aminokiselina kojima se podstice rast i stvaranje crvenih krvnih zrnaca. Kazu, vise je lek nego hraha. Prociscava krv, leci secernu bolest, jetru, zuc, gangrenu, leukemiju, mokracni mehur, razne upale, slezinu, jajnike, matericu. Sta jos reci u prilog cinjenici da ga ne treba izbaciti iz dnevnog menija, vec uvrstiti sa najmanje 2 kasicice dnevno!

Galete od ovasa
1/2 kasika ovsenog brasna
1,5 kasika nemasnog sira (Elle 0%)
jedno belance (cak i celo za one koji nemaju problema sa holesterolom)
moze se malo zasladiti ili zasoliti..kako ko voli.
Sve namirnice promesati i staviti u zagrejan i nauljen (samo par kapi) tiganj. Kuvati sa obe strane najvise 2 do 3 minuta.
Galete mogu da stoje u friziderru bar nedelju dana ali umorane u foliju da ne bi izgubile svoju vlaznost.. Takodje se mogu i zalediti jer nece izgubiti ni teksturu, ni nutritivnu vrednost. 

Нема коментара:

Постави коментар