четвртак, 2. јун 2011.

Papricice mile papricice..

Najpre sam u zagrejanu rernu (nekih 200c) stavila nekoliko velikih pecurki da omeksaju jedno 10 minuta.. u tiganju sam prodinstala beli luk i persun u mleku. S tim da se sa mlekom ne preteruje. Sve lepo posolila i pobiberila.. i zatim tim umakom napunila pecurke i se zajedno pekla jos 20 minuta.. A kada budu gotove, pecurke s emogu obogatiti i sa kapljicom do dve maslinovog ulja..

Malo sam se istrosila ovih dana pa sam umesto tuna stejka uzela jednu lepu konzervu tune u salamuri. Otvorenu, naravno. U vec zagrejanu rernu ubacila sam jednu zelenu i jednu crvenu papriku da se  ispeku. Kozicu sam ogulila tako sto sam ih odmah iz rerne stavila pod najlon, jer tada kozuljak nabrekne i jednostavno se svuce.. Zatim sam naseckala paprike i bacila ih na ugrejan tiganj (moj se ne lepi, pa i ne dodajem ulje) sa malo vode..dodala sam tunu, iscedila malo limuna, izgnjecila jedan cen belog luka, sasvim malo bibera i dinstala sve skupa jedno 10-tak minuta..vise i ne treba! Sa sve sokom sam presula jelo u moj lunch box i pocastila se bome bas lepo u podne

Нема коментара:

Постави коментар