четвртак, 2. јун 2011.

Supa od bundeve

Nje bas lako naci bundevu ovih dana.. mada nisam stigla za vikend do pijace da proverim..ali oni koji je imaju mogu i da uzivaju..

Supa od bundeve
Bundevu, luk, jabuku i bujon kocku staviti u ekspres lonac da se kuvaju nekih 20-30 minuta. Posle kuvanja, ispasirati supu u blenderu, mada pre sam za rucni sekac jer ne usitni sve i tokom jela se ostane po neki komadic bundeve za grickanje.. Dodati malo soli, bibera, currija ko voli.. i kasiku nemasnog sira!

Dalje idem malo na istok..pravim odlican:

Tugloff Kebab
300gr nemasne govedine
250 gr oljustenog paradajza
1 cen belog luka, utucen
100g paprika (ja volim zelene)
100 g luka
sok od pola limuna
malo celera, estragona
soli i bibera..i svezeg persuna

Zgnjecen paradajz zajedno sa belim lukom prziti na laganoj vatri. Iseckati meso, paprike i luk..Drago mi je sto sam nasla stapice na koje cu da ih nataknem, onkao redom, jer tada i moja vecera dobija pravi smisao. Sad na pizza grill koji uveliko koristim kao rostilj..a i ne trazi ulje. po 10 minuta sa obe strane i gotovo. Tek kad sam spustila stapice mesa i povrca na tanjir poprskala sam ih limunovim sokom.. dodala celera i estragona..a paradajz sos dosula sa strane za umakanje. Persun sam rasula po celom tanjiru, jer u ovom slucaju nigde nije visak.

Нема коментара:

Постави коментар