четвртак, 2. јун 2011.

Veoma sam uzbudjena..

Tako sam lepo planirala da mirno uz casu rozea dopisem koju rec ovde i da posle toga utonem u san....ali jedan neobican poziv je poremetio sve.. Jos uvek osecam zubor u stomaku da ni vino ne moze da ga umiri, mada mozda ga i podstice jos vise.. ali taj opori glas koji se smejulji u pozadini i najavljuje neke velike promene od sutra, a ne otkriva nista promenio je nocas sve! Ma ne, nije se obecao onako muski, pa da poskocim ka brijacu, vec je otvorio jedan prozor i pustio me da gledam u daljinu i zamisljam pejzaz..

A nocas sam bila toliko uredna u kuhinji.. izvladila sam lososa da se odledi do jutra pa da ga samo okrenem na vrelom tiganju  sutra za rucak, skuvala sam i jaja i odmah pripremila Il primo box: jedno jaje i tri svitka sunke. Pripremila svoj magicni napitak koji sam pocela da pijem od pre par dana..MethodDrain detox (kombinaciju 7 razlicitih trava) u tri flasice od po pola littre i stavila u frizider da se hlade.. Kao prava apotekarka..Srecom taj poziv se desio posle vecere.. jer cini mi se sutra cu biti sposobna samo da se ustanem i lepo se obucem..ipak srescemo se posle posla u 6h.

Нема коментара:

Постави коментар