субота, 28. мај 2011.

Vecera za prijatelje

Subota je vece.i pozvala sam prijatelje na veceru. I ne slute da im spremam jelo krajnje dobro za moju dijetu..znaju samo da cu ponovo nesto eksperimentisati!

za 4 osobe potrebno je:
celo pile
1 limun
3 male soljice nemsnog jogurta
4 kasicice naseckanog svezev djumbira
3 zgnjecena cena belog luka
1 kasicica cimeta
mogu ovde i ljute papricice..ali ja ih izbegavam, prosto ne volim ljuto!
korijandera malo, karanfilcic
10 listica sveze nane, ili zacinske
2 luka
1 kasika vode
1 kocka pileceg bujona
malo soli i bibera

Iscediti limun.Zajedno umiksati jogurt, djumbir, beli luk, zacine i nanu. Pile iseci na komade i natopiti piletinu u ovaj miks i ostaviti da prenoci u frizideru (to sam sinoc odradila, ne ce prijatelji cekati veceru toliko) :)

Sipala sam sebi casu vina, belog naravno..toliko mogu da se ogresim u ovom dijetalnom iskustvu.Nasekla sam luk i dinstati u vodi dok ne opstane braon boje. Nakon toga dodati piletinu i marinadu. Krckati sve skupa jedno sat vremena. Od ostatka soka napraviti supu, dodati pilecu kocku. Sluzi se vruce..

Kao predjelo: Zele od jaja i sunke
4 jajeta kuvana samo 4 minuta, da ostanu mekana u sredicni
4 extra tanka parceta sunke
1 kesica, 7g zelatina
125 ml hladne vode
225 ml tople vode
1 kap konjaka
soli i bibera.

Nedavno sam kupila cinijice za puding, 4 malesne i zelene..iskoristicu ih kao modle. 
Pripremim zele tako sto list zelea utopim u hladnu vodu i ostavim da omeksa. Zatim nalijem toplu vodu i mesam dok se skroz ne sjedini. Dodati sol, biber i kap konjaka (umesto konjaka moze i neki vermut ili rum). Preseci jaje na pola i prekriti jednim delom sunke. Kada ih izvadim iz modle, onako hladni izgledace sjajno i saroliko!

  

Нема коментара:

Постави коментар