среда, 25. мај 2011.

Vezbe....izbegavam u prvoj nedelji!

Naravno da je sport neophodan i mora postati svakodnevan, ali u ovoj prvoj fazi, prvoj nedelji svakako nista vise od 20 min pesacenja ne dolazi u obzir!!

Danas sam radila do..cekaj da vidim..22h (jos imam jedno saopstenje i mozda mogu na spavanje). Posto sam u haosu zaboravila da iznesem nekog pustog medu iz kola. Otkud meda!? Lep je i human bio moj popodnevni posao sto me jeste ispunilo, namenjen roditeljima koji imaju ozbiljno bolesnu decu, a meda je tu zbog demonstracije, dabome!! No, da se vratim na fiskulturu. U zelji da donesem medu na vreme, a da ipak budem tu da registrujem i docekam pristigle roditelje, dala sam se u trk nekih 500m..tamo i vamo..10 min posle radionica je vec pocela, a slabost mog tela je bila tako izrazena da sam zevala kao luda, a ruke nisam mogla da podignem ni do cela! Klizila sam kao ljigavac niz stolicu..jedina dobra stvar u celoj ovoj zbrci je ta sato sam sedala na samom dnu sale i to niko nije mogao da vidim.

U prvoj nedelji samo 20 minuta setenje!! I Djuka tako kaze!

Нема коментара:

Постави коментар