недеља, 29. мај 2011.

Malo i kasikom..

Rucak je bio krajnje jednostavan..izlupana jaja (2 kom) sa malo naseckane sunke..ali da ostanu mekana, ne prepecena..i tuna stejk..zasladila sam gelatom..

Posto trenutno nije lako naci muslje (musule, dagnje) bas u svakoj radnji meni su veceras posluzii i gambori..iskreno..nije da ih nema zaledjenih, ali veceeras mi je bilo strasno ponovo silaziti do radnje. Ipak, nedelja je!!

Moules Marinieres (to moze da se zove tako kada imate muslje)
Na laagnoj vatri na vodi dinstala sam pola glavice crnog luka (1 osoba) i 2 cena belog..kada su lepo omeksali i porumeneli ubacila sam saku ociscenih gambora, 200ml belog vina, nekih 20 ml vode, naseckanog persuna, malo lovorovog lista (koji sam uklonila nakon kuvanja), malo timijana, bibera i soli.. sve se to lepo krckalo nekih 5-7 min..i naravno posto je ostalo mnogo soka koji je steta baciti obrok je posluzio kao lepa supica da zagreje stomacic..


Moje drugo posluzenje je ipak bila piletina..tako da sma mogla da nastavim sa casom belog vina koju sam sebi dozvolila veceras..


Piletina sa limunom
250g pileceg belog..
1 luk, naseckan
2 cena belog luka
sok od 1 limuna
malo soja sosa, malo cimeta, djumbira u prahu, soli i bibera..

Prodinstati beli i crni luk i djumbir nekih 3-4 minute. Dodati na kocke naseckano meso i nastaviti dok piletina ne dobije lepu boju.. Naliti sok od limuna i soja sos, djumbir u prahu i limunou narendanu koru. Malo posoliti i pobiberiti ko voli i ostaviti da se krcka jedno 45 minuta..Sluziti toplo

Kao dezert..ih, pa ne moze svako vece slatko..samo i samo ako ste i dalje gladni..225gr nemasnog sira..


Нема коментара:

Постави коментар