среда, 25. мај 2011.

Kriza u podne

Iskreno toliko radim da se setim da sam gladna onog momenta kada mi krene glavobolja..a zbog slabijeg dorucka (koji sam ponovila od juce - cureca prsa, jogurt) to se danas desilo oko 11h danas..a ponela sam jogurt na posao.mada trebao mi je jos jedan vec u 12h..

Kako je hranu bolje jesti hladnu, jos sinoc sam isekla ramstek na shnite i natopila sa soya sosom, biberom i djumbirom (moze i chili sos, ko voli) da se marinira do jutra..a ujutro sam na tiganj sa dve tri kapi masinog ulja prvo proprzila jedan cen belog luka, a zatim i ramstek..fantastican rucak, naravno sa jorugtom! Zabavila sam se zvakanjem oko 15h.

Danas moram da pripremim i caj za mrsavljenje, jer zbog ove Napad faze sa proteinima stolica je sve trvdja i zamara cekanje na nju :)

Нема коментара:

Постави коментар